onsdag 8 april 2009

Just nu vet jag inte hur jag mår.. Amanda ville "Ta en paus" En av de mer hemska saker man kan säga till mig i ett förhållande.. även om jag vet att det sällan är så allvarligt som jag intalar mig.. Det är svårt att inte bli som man blir när man är förälskad.. Kan ju bara utgå ifrån mig själv där men, jag blir ju en helt annan människa, vill pyssla om, ta hand om, gulla med, vara sådär sötsliskig som jag egentligen hatar att folk är men bara inte kan rå för att jag blir själv.. Allt känns så bökigt.. fick stämpeln Mesig och/eller omanlig idag bara för att jag blir sån.. vilket jag tycker är en jävligt utsvängd version av mig själv som inte stämmer in någon stanns. Förutom kanske i manligheten till följd av min överkänslighet. Men ändå.. Det känns bara tungt och fel allt.. Så mycket dåligt sas tidigare, och bara ett par timmar senare kändes det som att det bara var något jag föreställt mig.. Det känns som att jag spelar för mycket, fantiserar och rubriserar historier som inte har hänt fastän jag vet att de är mer påtagliga än mycket annat.. Jag känner mig så förvirrad ikväll.. vet inte vad jag ska göra av mina känslor, bara låta dem vara precis som de är eller om jag ska försöka lägga locket på.. en taktik som aldrig funkat förr, lägger jag väl locket på känner jag ingenting alls och ger en helt motsatt effekt än jag tänkt.. Ursh.. Livets allmänna jävlighet antar jag..

Inga kommentarer: