torsdag 25 februari 2010

Boycote love, detox just to retox

Livet är fullt av besvikelser, den mest vanliga är väl kärlek antar jag. Hela konceptet måste verka så oerhört knepigt om man aldrig upplevt det, specielt sann kärlek. Ta bara mig tillexempel, jag har haft en hel del förhållanden i mitt ännu relativt korta liv, men den enda jag faktiskt älskar mer än allt annat har jag aldrig varit tillsammans med. Det är till och med så att hon inte ens vet om det, har aldrig fattat varför jag aldrig vågat ta det där sista steget. Vad som gör det hela ännu mer knepigt är att jag har varit så förälskad i henne men ändå haft förhållanden med andra under tiden, vilket i sig inte är så konstigt, vara singel i 6-7 år är väl inget man skulle längta efter direkt..

Måste få ordning på det här..

Inga kommentarer: