söndag 27 september 2009

Det har hänt mycket i veckan som varit.. vet inte riktigt vart jag ska börja.. Började på nån kass skola som jag totalvägrade till i början, men blev tvingad för att behålla mitt bidrag, men guess what? Det var lika jävla kasst som jag misstänkte och jag tänker inte fortsätta där, vägrar bli behandlad som om att min intelligens vore lika med den av en lågstadie elev för det är den verkligen inte.

Sen fick jag skumma meddelanden på msn 4 på morgonen för två dar sen och då bar det av till holmsund på.. ja vi kallar det väl filmnatt för att det inte ska verka suspekt.. hrmm.. Sen har jag kört folk till höger och vänster, har varit ett jävla rännande, men rätt skönt att det händer något annat än det gammla vanliga förstås. Var på loppis i morse, the catch of the day var ett minikylskåp som nu står nedanför datorn och kurrar, 100 spänn för en nördattiralj är lugnt värt!

Sen amandas knepiga inlägg som bara irriterar mig. Och för att både följa ditt exempel med att inte kommentera på din egen blogg så kan jag säga att jag inte kommer att komma fram till något fint slut. Du har så många negativa aspekter hos dig själv som du kräker ut över andra som du inte insett själv än, och denne andra var som jag upplevde det främst och enbart nära och kära.

Kommer mer sen, måste ut och köra hem lite folk igen.

Inga kommentarer: